loading...
خیری اپس توسعه نرم افزارهای اندروید
خیری بازدید : 4332 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

*رمزگشایی جوغن های دایره(گرد)*

رمز گشایی چهار عددجوغن گرد:

چهار عدد جوغن دایره در تصویر قرار دارند که همه آنها به یک اندازه هستند که نشان دهنده قبر خانوادگی می باشد ،اما در مورد جهت قبر ها دو نظر وجود دارد .

1-در سمت مثلث (در جهت جوغن تک)قبر ها قرار دارند.

2-قبر ها در جهت نوک تیز مثلث قرار دارند .

در هردو صورت عمق قبر ها کم میباشد .در هر دو جهت منطقه باید بخوبی برسی شود.

 


رمز گشایی جوغن با آبراه منحنی :

یک جوغن دایره با آبراه منحنی شکل مشاهده می فرمایید آب راه مسیر را نشان میدهد ومعمولا عمق جوغن عمق قبر را مشخص می کند.ابتدا قسمت انحنای آبراه را اندازه گرفته به همان تعداد قدم برداشته وسپس به اندازه بقیه طول آبراه همانند تصویر تغییر مسیر داده تا به محل مورد نظر که همان محل قبرمی باشد برسید.

 

رمز گشایی جوغن بزرگ وکوچک :

 

در این شکل دو جوغن دایره یکی کوچک ویکی بزرگ مشاهده میکند جوغن کوچک جهت را نشان میدهد واما برای تعین مسافت قبر .

نظریه اول: قطر جوغن کوچک را از قطر جوغن بزرگ کم کنید اندازه بدست آمده را به ازای هریک سانتیمتر یک قدم به سمت جوغن کوچک برداشته.

نظریه دوم :قطر جوغن کوچک وبزرگ را باهم جمع کنید حاصل به دست آمده را به ازای هر سانتیمتر یه قدم به سمت جوغن حرکت کنید تا به محل قبر برسید.

 

 

 اینجا یک دایره روی سنگ به همراه یک جوغن داریم،که هم می‌تواند معنی دو قبر بدهد هم معنی دو عدد تنوره ،یکی از آنها پر و دیگری خالی است،جهت هدف را نوک تیز سنگ مشخص میکند.

در این تصویر در سمت جوغن است اگر در جهت جنوب سنگ نگاه کنیدیک قسمت شکستگی وجود دارد،شاید در این شکستگی به طور طبیعی اتفاق نیفتاده باشد (کار انسان باشد)قطعا این شکستگی جهت را نشان میدهد.

یک جوغن در کنار دو دایره که در داخل یکدیگر هستند،دایره های تودرتو ،نشان دنیای مردگان می باشند .پس صد درصد در آن منطقه ما یک قبر داریم ،جهت قبر را هم دایره ها به ما نشان می دهد ،وبرای تعین مسافت،قطر جوغن را اندازه میگیریم وهر یک سانتیمتر را با یک قدم حساب کرده در جهت دایره ها حرکت می نمایییم .وعمق جوغن نشان دهنده عمق قبر می باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟